onsdag 8 maj 2013

Meeeeen??!

Vad är det som händer med mina bilder? De blir jättebra på mobilen men när jag lägger över de till datorn så blir de ju jätte suddiga. Det måste hänt ganska nyligen, för där finns ju bilder längre bak i arkivet som är okej. Jag vet att mina bilder inte brukar ha särskilt hög kvalité. Men för att jag ska kunna blogga smidigt och tycka det är kul utan sladdar och en massa strul så blir det med mobilen. Men nu verkar ju inte ens det funka, ahhhh!!!

Update: Jag fixade det! Vad tycker ni, bättre bilder och storlek nu?

3 kommentarer:

Annika Soulcityguide sa...

Ja nu är det mycket bredare bilder, jippie! Man vill ju se mer av dig snygging :)
Kram!

jannice lindell sa...

Ja,de var så lite så :) Ja jackan är dyr men snygg:)

Johanna-modemamma sa...

J, ja ,ja mycket bättre bild och storlek nu.
Det här gillar jag. ;)
Kram fina!!!
<3