onsdag 1 maj 2013

1 maj.

Idag är vädret på topp. Helt underbart. Själv känner jag mig inte speciellt ledig, då jag har en massa plugg inför tentan på fredag. Men alla måste vi ju ha en paus. Jag passade på att gå en runda i parken och sitta en stund i solen. Sååå härligt. Parken var smockfull med människor, de satt på bänkarna, låg på gräset, grillade och hade det bra!!;)

Nu ska jag återgå till mina böcker och hoppas på att jag får in något vettigt i huvudet, hehe;)




Jag gjorde lite gott "myntavatten".

10 kommentarer:

Lisa sa...

Det där såg gott ut! Fin du är!

KRAM

jannice lindell sa...

fräscht med mynta vatten!
å,jaså du testa citronsåsen. den är så god! :)

Härligt med fnt väder. kram

Annika A sa...

Ser jättegott ut med myntavatten och lycka till med tentan! :)
Ha en jättebra kväll!
Kram fina du!

anettan sa...

Skönt i solen. Lycka till med tentan. Kram Anette

Johanna-modemamma sa...

Duktiga du Malin!
Kämpa på.
KRAM

Elin Kling sa...

GUD vad härligt med sol och folk som är ute!
PÅ våren är det som att vi vaknar upp ur en dvala.. haha!
Hoppas solen lyser på dig idag också :)

Annika Soulcityguide sa...

Skönt att du fick en skön paus i solen :)
Ha en fin dag snygging, och lycka till med pluggandet!
KRAM!!!

Therese sa...

Såå härligt med sol! Underbart!
Lycka till med pluggandet!
Kram!

Lina S sa...

Hoppas det gick bra att plugga! Gott med myntavatten :)

JETS sa...

Vad gott det såg ut med myntavatten! Måste testas. Lycka till på tentan imorgon! Kram