måndag 20 maj 2013

Dagens..

Tidigt i morse var jag iväg och skrev en tenta. Och för första gången kan jag säga, herregud så bra det gick!! Det gick bra även för min kompis så vi tyckte att vi kunde förtjäna en god kopp kaffe efter allt besvär, hihi;) Vid nio tiden var vi på plats i västra hamnen för att dricka en latte. Galet mysigt så tidigt då det var tomt på folk och alldeles vindstilla.

Därefter mötte jag upp Mikaela som bjöd mig på fika (tack snälla) och skvallrade om vad som hänt på sistonde;)






6 kommentarer:

Annika Soulcityguide sa...

Så härligt att det gick bra på din tenta!!! Och så skönt att belöna sig själv med en kaffe i solen :)
Kram och ha en fortsatt fin dag sötnos!

Home2tiny sa...

Grattis, skönt att det gick bra på tentan. Ser ut som en fantatiskt ställe att fika på. Kramisar Tina

Maja sa...

Åh va kul att det gick bra på tentan! :-) Mysigt med latte i solen också, fiket såg ut att ligga jättefint! :-) Ha en fortsatt bra dag fina du! KRAM

Therese sa...

Så härligt att det gick bra!! :-)
Och så fin du var (som alltid).
Ha en trevlig kväll.
Kram

Johanna-modemamma sa...

Duktig du är Malin!
Och skönt att det gick så bra.
Fin är du som alltid.
Många kramar!
<3

Fashion safari sa...

Älskar väskan!