fredag 29 juli 2011

Tis, ons, tors!

I onsdags mötte jag upp Mille o Linda på Espressohouse för att käka frukost. Det var kul! Vi hann snacka lite innan det var dags att åka vidare ner till Höllviken.
Jag och Marcus låg och solade i Höllviken sen under dagen. Och på kvällen blev det lugnt med lite tapas till middag!
På torsdagen åkte vi till Köpenhamn med Sebbe och Jannice. Vi kollade i affärer, åt massa gott, drack massa gott=) Super trevligt!!
Idag tog vi en härlig sovmorgon. Sedan stack jag in till stan för att köpa present till Marcus bror Johan, som fyller år imorgon!
Nu ska det göras lasange till middag!

 Så såg jag ut när vi skulle till Sebbe och Jannice i tisdags och äta middag!
 Två hungriga killar!
 Till lunch blev det friterad fisk och pommes för mig och platte för Marcus.
 Marcus blandade tallrik.
 Tycker bartendern ser så kul ut med tanke på armarna.
 Jannice var lyckig över sitt väskköp=)
 När regnet kom passade vi på att ta en kaffe och pannkaka.
 Vi åt middag på ett ställe som gjorde sin egen öl. Den var vi tvugna att testa!
 Sebbe och Jannice.
 Marcus och jag!
 Trodde nästan det var ett skämt när jag fick in min mat!=) Såå mycket kött.
 God mojito på Hard rock cafe.
Köpte ett mobilskal på Marc Jacobs.

Inga kommentarer: