tisdag 26 juli 2011

Dagarna som gått..

I söndags var det fruktansvärt tråkigt väder ute. Kändes verkligen som höst. Jag satt och drack kaffe och läste i en bok när jag fick ett sms av Karolina. Fika? Absolut. Så vi beslöt oss för att träffas på Mobilia. Mille hade inget för sig heller så hon hände också på. Det blev fika och en liten runda på Mobilia. Sen åkte Mille hem och jag och Karolina åkte hem till henne. Vi käka as god thaimat och kollade på några avsnitt satc.=)
Igår åkte jag och Marcus ner till Skanör och köpte rökt lax. Vi tog med maten hem till hans föräldrar och åt där. Sen körde vi en sväng till Lutz och tittade. Marcus köpte några knivar.
Runt fem cyklade vi hem till Emilia och Andreas för ett glas vin. Jannice och Sebbe var också där, bruna och fina!

Idag har jag och Marcus varit nere i parken och solat. Just nu är det en välbehövlig tvättning pågång. Efter tvättningen har vi blivit hembjudna på middag hos Sebbe och Jannice! Ska bli kul=)

Imorgon har jag en frukost med Mille och kanske Linda planerat!
På torsdag blir det Köpenhamn med Sebbe och Jannice!

 Söndags!
 Hihi det var längesen man köpte såna.
 Solning och läsning!

Inga kommentarer: