söndag 10 juli 2011

Strandbaden.

I torsdags åkte jag ner till pappa. Vi fikade, handlade hem lite mat och så. Sen lånade jag bilen och körde till Mille på Ljungklockan. Jag höll henne sällskap två timmar medans hon jobbade. Sen tog vi en tur in till Mobilia för att leta efter något att ha på sig dagen efter. Gick sådär. Köpte ett linne jag skulle ha på mig. Men i sista stund så blev det något annat.
På lördagen körde jag in och hämta upp Karolina. Vi körde inom toppen för att handla allt vi behövde inför kvällen. Vi hämtade sen upp Mille och gick ner till stranden! Det blev årets första dopp. Svinkallt.
Senare mot kvällen förfestade vi hos pappa och stack sedan vidare till Strandbaden. Vi stod i världens längsta kö. Men med envisa så kom vi till slut in.


Marcus visade upp sin nya motorcykel.
Grattis till körkortet!! Kör nu försiktigt!

 Supergod middag! Rökt lax, makrill och räkor.
 Mille var sugen på att shota.




1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så kul! Så fina ni var..!
Nähä? Var Mille sugen på en shot? Kunde jag ju aaaaldrig gissat :P
Hörs för en fika snart? Kraaam!
//Linda