söndag 5 juli 2009

Mysig helg.

Vi hade en super mysig dag igår. Det började med frukost ute i trädgården, sen blev det lite solning och ett dopp i poolen. Runt tolv gick vi ner till stranden och mötte Linda och Fredrik där. Jag tog årets första dopp, kallt med det behövdes.
På kvällen grillade vi, sen satt jag och Marcus ute jätte länge, snackade och drack vin.
Frukost.
Poolen.

Mys i trädgården.

Vitt vin.

Brände mig lite smått i ansiktet.


Nu skulle jag egentligen vara uppe i Vallåkra på Leo och Ackes kalas, vilket jag hade sett framemot. Jag stack hem från Marcus, duschade och gjorde mig klar snabbt. Sen körde jag på motorvägen och kom nästan till Arlöv, där var det tvärstopp. Kö som knappt rörde sig alls. Och jag har problem med bilen om man kör, stannar, kör, stannar. Värmen går upp som fan. Där satt jag med fullt ös på värmen(precis som om det inte var varmt från början). Värmen gick inte ner endå och tycker det är obehagligt som fan. Så det blev första avfarten och hem igen. Besvikelse. Kört 8mil i onödan och suttit och svettats.
Vi ska byta ut två grejer på bilen så är det löst sen. Men det var ju typiskt att det skulle vara såå lång kö, som inte rörde sig.
GRATTIS LEO OCH ACKE!!!!
Hoppas kalaset blir super kul! Jag planerar att åka upp snart, så vi får ses då!! Ha det bäst.


1 kommentar:

melinda sa...

jag kommer och badar imorgon :) hyr ett rum också! <3