tisdag 28 juli 2009

En sväng hit och en dit..

Jag blev jätteglad när jag vaknade i morse och såg att solen sken. Vi åt en god frukost och skyndade oss ut i trädgården. Vi hann väl sitta där ungefär 10minuter sen kom molnen, det var inte lönt att försöka. Så tillbaka in och byta om. Då kom vi på att vi kunde åka en sväng till Trelleborg och hämta mitt nya pass och kolla lite på onoff. Efter rundan fick jag en impuls och ringde Mille och frågade om hon ville med in en liten stund till Mobilia för att leta födelsedagspresenter. Och det ville hon. Jag hittade en födelsedagspresent och ett par skor till mig. Hahhaha inte bra alls. Men dom var så fina och jag har väntat på att dom skulle få in dom. Ett par svarta boots. Jag har velat ha såna sen jag var och hälsade på Mikaela i Göteborg, då alla gick runt med såna. As snygga till allt!
Bild kommer!
See ya..

Inga kommentarer: