måndag 6 juli 2009

Måndag..

Efter mitt misslyckade försök att köra till Vallåkra, så blev kvällen trots allt väldigt lyckad. Jag åkte hem till Marcus och åt lite pizza som lunch. Sen var vi ute och gick en runda, badade i den 30gradiga poolen, plockade körsbär i trädgården(sommarkänsla på det!) och sen blev det film och godis på kvällen. Riktigt mysigt tycker jag.
Ikväll ska jag träna 20.15 body pump. Ska bli kul. Det blev ju ingen träning förra veckan, så nu jäklar får jag börja om.
Klänning och shorts idag.
Mumsiga körsbär.

1 kommentar:

Linda sa...

Ja det är sommarkänsla! Saknar ditt bamseträd på kronodalsvägen!! Kul att dagen fick ett bra slut trots allt! Nu är jag äntligen klar med städningen här hemma, det har tagit hela dan!... så nu kan man säkerligen äta på golvet om man vill!.. med viss risk för förgiftning (tror inte att rengöringsmedlet är så bra för kroppen inte...)!
Hörs sen igen! Lycka till på träningen! Kramar!!