söndag 15 februari 2009

Tjohooo allihopa!

Har exakt 12 minuter kvar pa internet..hmm.
Tankte beratta att vi har vilda apor som gar pa elkablarna utanfor hotellet. Inga sma apor iheller, jag har bild bevis. Och for nagon dag sedan blev jag atackerad av en stor spindel i hotellets korridor, ja Linda det ar sant! Den var inte liten heller. Marcus stannade for att han skulle kolla var det for for nat. Stor som en hand hoppade den mot mina ben. Jag skreck som fan och sprang. Det var det sjukaste jag har varit med om nar det galler djur.
Och odlor ska vi inte prata om, det kryllar ju klart av dom. Men det finns sana ovanliga stor som hanger lite har o dar...

Ja nu vet ni det, att jag gar pa helspann runt pa hotellet.
Imorron blir det sol och bad. Och ikvall formodligen en tripp till Kae bae.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Stackare! Jag hade svimmat! Hända mig med idag, vi städade på ÖE, men den var inte större än en enkrona, så jag överlevde nätt o jämt... :S Hahaha!
Nämen ush alltså! Ryser i hela kroppen! hahaha! Stackars stackars dig! Jag hade nog fortsatt ut på gatan, och sen hade jag inte sovit på hotellet förren dj-vuls-skapelsen var hittat och fångad igen! USH!
Hoppas att ni hade en härlig alla hjärtans dag! Nu ärdet bara en vecka kvar tills du är hemma! Och även om det kanske är lite trist för er.... så jublar jag! :P

Kraaaamar på dig och ditt hjärta!