torsdag 5 februari 2009

Chang Buri hotel!

Poolside villa blev det tillslut.
Skulle checka in pa vart efterlangtade hotell imorse, Kacha resort and spa. Men dom pastod att det inte var betalat o att vi inte hade natt rum som dom. Blev svin arg o bestiken, loggade in pa mailen dar jag har kvitto att jag har betalat, inte lite heller 4099kr..
Efter mycket om och men sa menade dom att de inte kan gora nat, det har blivit nat fel. Sa tillslut hittade dom rum pa hotellet som vi precis komfran, fast pa den lyxiga sidan typ 1400kr natten. Fullbokat i hela Whit sand beach.
Det var ju klart nice att komma dit, svin fint o lyxigt. Ni far kolla bilderna nar jag kommer hem. Nu aterstar det bara att fa tillbaka pengarna som jag payade pa det andra hotellet...grrr!

Idag har vi legat vid stranden/hotellet och chillat, brande mig ganska regalt igar sa det blev under parasol idag. Men det ar mysigt det med. Sen har vi gjort lite goda drinkar pa hotellrummet, Malibudrinkar..

Onska att ni var har allihopa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

önskar också att jag var där :) <3

Anonym sa...

vad härligt ni verkar ha det.. förstår att du inte direkt sitter med datorn så ofta.. njut av tiden där!! undrar om du vill köpa smycken till mig om du hittar ngt kul.. vi har ju liknande smak ;)
jag kan sätta över pengar till dig eller så kan du få när du kommer hem. du har min mail om du vill skicka kontonr där över. annars bara skriv ner vad sakerna kostar.. hade varit så kul med nån ring å armband. det du kom hem med sist var underbart!
ha de nu bra hälsa marcus å värmen!
kram Mikaela