tisdag 2 september 2008

Stan hela dagen!

Idag har jag varit på intervju på Gina tricot. Det handlade om extrajobb ca fem timmar i veckan. Hade jag fått det hade jag inte tjänat nånting på det men jag tycker att det hade varit kul och bra att komma in nånstans, skriva till det i cv liksom. Intervjun gick inte så bra, det var två tjejer som intervjuade mig och bara satt och stirrade på mig kändes det som. Men men, vi får se. Jag har ju fortfarande jobb som tur är, hehe! Efter intervjun åkte jag och syrran in till Jägersro för att dela ut fler cv i de olika butikerna. Detsamma gjorde jag sen på gågatan. Hittade ett linne på Gina tricot(komiskt).


Nu ska jag snart åka in till Höllviken och träffa Linda, gå en runda och möjligtvis dricka en kaffe på Live on. Ska bli jätte mysigt!

Inga kommentarer: