tisdag 30 september 2008

Idag har det varit en himla seg dag på jobbet. Herre gud jag måste få nåt annat. Det har varit så himla lite folk. Tur man är förbered med Sofis mode, hehe!!
Blev riktigt irriterad när dom ringde från Schenker(som transporterar varor till oss) och sa att dom ska lämna två pallar till mig imorron någon gång mellan 8.30-10.30, när jag egentligen inte börjar förrän 12.00... Vad fan? Ska jag sitta där o vänta i två timmar på att dom ska komma och lämna varorna. Det är ju över tre timmars övertid, dessutom är där inte folk senare iheller.
Jag ringde Elisabet (chefens dotter som bor i Höllviken) och tänkte att hon kunde köra dit när dom ringer då dom är på plats. Men det kunde hon inte, trots att hon jobbar hemifrån..
Så jag får sitta här hemma och vänta från 8.30 på att dom ska ringa så får jag köra dit och skriva på lappen och sen hem igen. Då ska jag ha betalt för att sitta och vänta flera timmar... AAARRGG, blir man!!!
Så nu vet ni det!!!=)

Inga kommentarer: