måndag 29 september 2008

Helgen..

I lördags så var som sagt jag o Mille uppe tidigt för att gå på loppis på drottningtorget. Det var jätte kul att gå runt att titta på allt. Helt otroligt vad mycket skit folk säljer. Allting kostade 10-20kronor. Massa poslingrejer, kläder, väskor, skor, tidningar, leksaker allt... jag köpte en väska som jag tyckte var lite fräck då. Vet inte om jag kommer använda den, men men 20kr så va fan. Efter loppis gick vi in på Caroli och fikade lite, fick värma oss med en latte. Köpte en halsduk på H&M. sen körde vi upp till mamma. Träffade kusinerna och åt en jätte god tacopaj som mamma hade gjort. Och kanelsnäckor till efterrätt.



Idag har jag, Mille och Elisabeth varit inne på Dynäs och beställa varor. Det ska bli jätte kul att få in det i affären. Ställa upp allting snyggt, tror det blir riktigt lyckat!


Nu ska jag gå och äta lite naturgodis och kinapuffchoklad med Marcus! See you later!




Inga kommentarer: