fredag 16 september 2011

Senaste dagarna..

Jag har verkligen inte hunnit blogga på några dagar.. Men nu kommer ett inlägg!
Min födelsedag började med att jag blev väckt av Marcus. Han gav mig ett stort paket. Tror ni jag blev chockad när jag öppnade och såg att det stod med stora bokstäver:
LOUIS VUITTON!!!
Åhh han hade köpt min drömväska. Väskan som jag velat ha jättelänge, väskan som jag skulle skramla ihopa till men ändå känna att den är alldeles för dyr!! Lycklig blev jag!
På kvällen mötte jag pappa, vi käkade thai och drack Chang! Mysigt! Sen blev det kaffe och kaka hemma hos mig.
En perfekt födelsedag!

I går träffade jag Mille. Såklart inne i stan. Det blev mat, fika och för mycket shopping=)

 På morgonen.. Lycklig över min fina present=)
 Chang och thaimat.


 Fika med Mille. Provade nya tryfflar på Espressohouse. Denna med hallonsmak.

Shopping.

Inga kommentarer: