söndag 18 september 2011

Födelsedagsfirande!

Igår firade vi mig, Marcus och Mille. Vi var runt 21 personer i vår lägenhet. Det var intressant att trycka in så många. Men jag tyckte det gick riktigt bra faktiskt. Det var en lyckad dag.
När alla hade begett sig hemåt så beställde jag, Mille, Marcus och Marcus pizza. Landin kom förbi. Vi gick sedan ner en sväng till Kronprinsens bowlinghall. Där mötte vi upp ett helt gäng partysugna människor=). Vi drack ett glas vin och snackade lite sen begav vi oss hemåt igen!

Nu sitter jag här hemma och slappar. Hade tänkt att det skulle bli en liten runda på stan. Men när jag tittar ut så blir jag inte alls sugen. Det är så grått, kallt och tråkigt! Så det fick bli tårta och kaffe till satc på tv! Mys!



 Haha vi kom på att vi inte ägde några uppläggningsfat! Tårtan fick ligga på kartongen.. Snyggt!
 Fredrik och Marcus.

Just nu! Supergod tårta och lite kaffe=)

Jag fick ju "äntligen" träffa lilla Olivia igår! Hon var sååå söt! Såklart, det var ju väntat! Jag har en massa söta foto på henne, men det kändes lite privat att lägga upp!

Inga kommentarer: