söndag 2 augusti 2009

Helgen..

Min helg har varit ganska lugn. I fredags kom vi hem från Ronneby. Då hade pappa och Mille varit och köpt en ny soffa, som vi fixade med hela dan. På lördagen blev det först solning på balkongen 2-3timmar. Sen möblerade jag och Mille om i tv-rummet. Nu ska vi bara handla lite nya grejer på IKEA. Lampa, bord, matta och ett bord med fyra stolar. Ska bli kul att fixa till det.
Nu sitter jag hos Marcus och är små deppig för att jag ska börja jobba imorgon. Men men sånt är livet. Det tar bara emot för att jag ska vara där själv så länge, annars hade det inte varit så farligt.
Men sån tur är så har jag massa saker att se fram emot i veckan. På måndag fyller Marcus år, på tisdag ska jag till Sandra och se hennes nya HUS hehe, och på onsdag fyller Linda år. Och på lördagen har jag och Linda planerat tjejkväll i Höllviken och möjligtvis Strandbaden på kvällen. Detta ser jag verkligen framemot. Det blir förhoppningsvis en kul vecka trots jobb.

1 kommentar:

Linda sa...

Hoppas din första dag går fort och smärtfritt förbi..
Du kan väl fota Tv rummet? Är så nyfiken!!! Hur ser soffan ut?
Slår en pling ikväll gumman! Ser fram mot lördag! Vill ni komma på onsdag? E inne i Malmö. Tårta o kaffe..!
MÅNGA KRAMAR!