tisdag 25 augusti 2009

Halloj..

Tjooohoo! Jag fick jobbet. Hon ringde lite i tre igår och sa att hon hade tyckt det var kul om jag ville jobba hos dom. Känns jätte kul, jag trodde inte att jag skulle få det. Nu är det bara massa annat jag ska fixa med. Hon skulle skicka hem ett papper jag skulle fylla i så jag kan få ett sånt kort så man kommer in på flygplatsen. Sen ska jag fixa annat som behövs med mamma i köpenhamn. Det känns riktigt spännande.

Nu har chefen i affären äntligen dykt upp, så nu slipper jag stå där ensam. Gött. Nu sitter jag och tar det lungt. Ska åka till Mikaela vid halv nio och snacka lite. Vi har väl lite att ta igen hehe..

Imorgon firar vi Milles födelsedag. Den lille plutten fyller 18år..

Snygg tröja från Saint Tropez.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman!!
Fick du mitt sms igår? Det verkar som om en del sms som jag skickar till dig, aldrig kommer fram? Men men.. vi rings under dagen!
KRAMAR Linda