lördag 9 maj 2009

Stan hela dan!!

Idag har jag varit med Linda hela dan, gått runt i stan. Jätte härligt väder bortsätt från vinden. Vi var verkligen runt i heela stan och shit vilken värk man fick i ryggen och axeln, hehe. Självklart hittar man alltid något när man absolut inte ska ha nåt. Jag köpte en klänning, jeansväst som var skit cool till rätt kläder och en tröja från Weekday.

Nu sitter jag och Marcus och kollar efter nåt kul på tv:n. Han gjorde världens godaste mojito till mig. Det var första gången jag provade den. Den kommer alldeles säkert att drickas fler gånger.=)
Dagens inköp.

Den nya klänningen.
Har precis satt i mig dom här goda pajerna, som såklart Marcus duktiga mamma har gjort. Brocolli och bacon, och i den andra var det fetaost, tomat och spenat.



1 kommentar:

Linda sa...

MMM ser gott ut! Du e superfin i din klänning! Tycker att du gjorde HELT RÄTT i att köpa den!
Kram!