fredag 22 maj 2009

Fridaaayy!


En kvart innan jag skulle gå ifrån jobb så fick jag reda på
* att jag inte kunde sluta fyra den dagen jag och Linda hade tänkt gå och bli sminkade och fotade på Modellab inne i malmö. Trist. Vilket innebär att vi får ta det låångt fram istället.
* Jag fick även reda på att jag inte kan vara ledig i augusti, för då ska han resa bort. Vilket innebär att jag och Marcus inte får ha semester tillsammans. Jävligt trist. E fortfarande lite ledsen för det. Men jag får väl tänka på att vi ialla fall har varit i Thailand i år.. =)
Och när jag kom ut i bilen ringde Marcus och sa att han inte kan åka upp till Helsingborg för att han inte hinner med sina arbeten till skolan då..
Så ni kan ju förstå att det inte kändes som en jätte kul fredag just då.
Nu ska jag kolla lite på tv med Marcus och dricka lite rosé! Laaater...!!!!;)
Ps. Mamma, boken jag fick låna, Vänninan. Skit bra. Har 70sidor kvar. Spännande och kul! I like it. Tur att där finns två till, hehe..

Inga kommentarer: