söndag 5 april 2009

Sunday.

Idag har det varit en lugn myssöndag. Jag och Marcus var på väg upp till biltvätten runt två tiden, men det var en lång kö. Så vi fick skippa det. Åkte istället upp till Outleten och kollade lite, Marcus hittade två tröjor och en skjorta.
Sen körde vi tillbaka och åt en god lunch, köttbullemackor med hummus. Riktigt gott var det!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig. Luggen har blivit alldeles för lång, har inte kunnat ha den utsläppt på länge. 16.30 händer det, hihi!=)

Lunchen.

1 kommentar:

Linda sa...

Lycka till imrogon gumman! Det ska bli spännande att höra hur den "Nya" klipper =)
Vi är hemma nu, som du förstår. Har faktiskt varit hemma i ett par timmar. Massa tvätt som luktar stuga, OCH DET INKLUDERAR MIG! Haha! Nä, ska in i duschen nu. Men ring mig så fort du kan imorn =) MÅNGA MÅNGA KRAMAR!