måndag 20 april 2009

Halloj..

Jag måste berätta om en gullig grej som hände på jobbet idag. En mamma och hennes dotter på typ 4år var och handlade. När dom var klara med inslagningen så tittade flickan på mig och sa: "Vilka fina tights du har". I en sån gullig liten röst. Jag blev helt paff och tittade ner på dom, det kändes som ett skämt eller nåt. Efter att ha fått tillbaka rösten sa jag: "Tack... det var ju snällt sagt". Mamman såg också chockad ut och log lite. Sen gick dom. Hahhaa såå jäkla gulligt. Jag hade bara vanliga svarta tights på mig. Det var min höjdpunkt idag.

Nu sitter jag och kollar runt på lite bloggar. Bestämde precis en eventuell dag med Mikaela då vi ska ses. Ska bli kul att åka upp.

I helgen blir det födelsedagsfirande för mamma, på lördagen. Ska bli kul.

Inga kommentarer: