söndag 8 juni 2014

Min helg!


I fredags hade vi "date night" här hemma. Vi lagade en supergod fisk- och skaldjurssoppa. Till den hade vi bröd och aioli.
Receptet på soppan hittar ni här.

Till efterrätt: chokladpudding med chokladbitar i med grädde och jordgubbar.

Hela lördagsförmiddagen spenderade jag i solen på balkongen. 

Passade på att sola lite innan det var dags att bege mig iväg på en examensfest.

Ready to go!

Köpte med en god juice att ha med mig på bussen ner till Höllviken.

Söndagen har jag spenderat i stan med syrran och mamma.

3 kommentarer:

jannice lindell sa...

de där receptet måste göras i mitt kök... ser otroligt gott ut..

så fin bild på dig!=) kram

Annika Soulcityguide sa...

Amen vackra människa!!!!
Hoppas ni har haft en mysig helg.
STOR KRAM!

Hanna sa...

Vilken härlig dag du haft!