tisdag 5 november 2013

Ja tack!

Denna snyggingen hade gärna fått hoppa ner i min väska;)
 

8 kommentarer:

Maja sa...

Åh den är toppen! Brukar använda min som plånbok när jag inte ska ha så mycket med mig, funkar perfekt! :-) KRAM finis!

Linnéasgoodiebag sa...

Ja men ja tack säger jag med. Hoppas det gick bra med tentan vännen! Kramar <3

Annika Soulcityguide sa...

WOW så fin! Kom just på att jag har en silvrig MBMJ-plånbok... Den måste jag plocka fram!
Kram och ha en toppendag i solen!

Carolina sa...

Den skulle man inte tacka nej till! :-)

Tant Anna sa...

Japp, den skulle gärna få hitta hem till min väska också ;)
KRAMIS

Annika A sa...

I min också! :)
Kram söta du!

Kristin sa...

Ja den är snygg, såg den på shopbop idag. Du vet att de är billigare där ca?

;)

Kram

johanna modemamma sa...

Oh la la...I like!
Väldigt läcker liten sak!
Ha en fin torsdag vännen.
Kram