torsdag 5 september 2013

Svartvitt torsdag.

Idag stod det en föreläsning på schemat. Väldigt soft måste jag säga. Komma hem vid tolv, äta lite sen dra vidare för att möta upp en kompis! Härligt. Måste passa på att njuta innan det drar igång på riktigt..

Dagens!
Det blev ett par zebra-byxor tillslut. Jag var inte jätteglad för modellen då jag vill att byxan ska vara ännu tajtare nertill. Meeeeen eftersom jag inte kunde sluta tänka på dem så blev det ett köp!!

Lycklig var lilla jag, i mina snygga zebra-byxor påväg till skolan. Hinner inte mer än 3 meter då jag möter ett äldre par med sitt barnbarn. Farbrorn vänder sig om och ser mig komma. Han säger till sitt barnbarn; "där kommer en zebra. Jaaa, så ser Zebror ut." Hahaha jag kunde inget mer än le och gå vidare. Men det kändes såååådär kul. Han kunde inte mycket om fashion han inte;)

Yes, ni insta-följare ser att jag bytt om. Det blev ju så varmt, hihi;)


Kaffe-dejt.

12 kommentarer:

Tant Anna sa...

Du är jättefin i dina zebra brallor ;) KRAM

Mikaela sa...

Världens snyggaste å bästa vän ❤

Modemamma sa...

Hihihih...gumman du är helt smashing i din zebra brallor. Snyggaste zebran ever!! ;)
Skönt med en mjukstart i skolan.
Ha en fin kväll kompis.
KRAM

Lisa sa...

Wow wow så läcker du är :) Önskar att jag hade passat i zebra byxor med...så läckra!

kram

Anonym sa...

såååå fin :)

Annika A sa...

Åh, vad snyggt Malin!! Så fina byxor du har fått tag i!! :)
Hoppas du har en jättebra kväll!
Kramis!

Käthes snart personlig stylist/personal shopper sa...

Dom där byxorna är underbara. :)

jannice lindell sa...

En härlig dag du verkar ha haft de! SNygga zebrabyxor. Ha en fin kväll med. Kram

Fatima sa...

Wow vilken pingla !!!
Ursnygg
Kraaam

Linnéasgoodiebag sa...

Läckerhöna där, dom sitter ju som gjutet på dig. Snyggaste zebran jag har sett; ) måste nog ha mina idag igen...hihi! Hoppas att du får en fin fredag! Kramar hjärtat

Sari sa...

Fina fina Malin!! Så snygg, och dina byxor är grymt snygga! Trevlig fredag finis, kram!

Therese sa...

Såå Snygga!! Vart hittade du dem? Provade dem från HM i veckan men de fanns inte i min storlek typiskt nog.
KRAM