söndag 9 juni 2013

Idag..

..har jag hängt med syrran. Vi var en sväng på Burlövs center och därefter på Nova. Det kändes som att det blev en riktig runda. Jag var sugen på de fina leo-byxorna som kom in på Lindex för ett tag sedan. Men efter långt letande så kan vi konstatera att de inte finns att få tag i.. Men men två par shorts blev det iallafall! Det var verkligen något jag behövde, perfekt!!;)



Jag är SÅ glad för dessa shortsen. Grymt fint mönster och färg.

Hur underbara är inte dessa då? Hihi. Blir nog lite mer "hemma/stranden" shorts;)

7 kommentarer:

Hanna Davidsson sa...

synd att du inte fick tag i byxorna men fina shorts! :)
jag har en nystartad blogg och skulle vara jätte tacksam om just du kunde skriva vad du fick för första intryck ! :)

Lisa sa...

Åh dem blommiga shortsen är så fina :)

kram på dig

Annika Soulcityguide sa...

Härliga shorts! Och du är så tjusig i din fina outfit :)
Kram!

Home2tiny sa...

Älskar leoshortsen. Hittade du dem på Lindex? Såå fin i din dagens vännen. Kramisar Tina

Annika A sa...

Vilken fin outfit!! Vad synd du inte fick tag i byxorna men shortsen var ju hur snygga som helst!! :)
Ha en fin kväll!
Kram finis!

Therese sa...

Åhh, vad snygga shortsen var! Undrar också om du hittade leo-shortsen på Lindex?

Kram fina du!

Johanna-modemamma sa...

Vilka underbara shorts Malin!
Har inte lyckats hitta leo shortsen i rätt storlek, men nu måste jag leta vidare.
Och de blå blommiga...madre mia vad snygga.
Är det också HM?
Hoppas du har en fin måndag!
KRAM
<3