tisdag 5 mars 2013

Tisdag!

Idag har jag fått gjort en del. Började dagen med ett seminarie. Därefter stack vi till stan och fikade. Så mysigt. Vi slutade redan 9.30 så det kändes riktigt lyxigt att kunna ta en fika så tidigt.
Efter fikan hälsade jag på, på min gamla arbetsplats. Många som blev glad att se mig!;) Vi pratade lite om jobb i sommar, vilket jag är intresserad av!

Nu ska jag fundera ut vad jag ska hitta på med. Hämta ut ett paket, gå en runda, dricka en kopp kaffe, plugga??!! Hm..



11 kommentarer:

Sari sa...

Låter som en mycket bra dag! :-) Här skiner solen, så underbart. Snygg som alltid är du Malin! Ha en fin dag, kram!

zaida sa...

sjukt lyx att sluta såå tidigt!!

Elin Kling sa...

Låter som en riktigt göttig dag! :) Det var du värd.
Fin är du också :)

Annika Soulcityguide sa...

Så härligt, och vädret var ju fantastiskt idag:)
Du klär jättebra i det rosa!
Kram kram fina du

Fatima sa...

Vad snygg du är i rosa!!
Hoppas dagen var toppen
Kramis till dig

Annika A sa...

Inte helt fel att sluta så tidigt! :)
Jättefin outfit du har!
Kram!

Annika Soulcityguide sa...

Klart du ska ha ett par rosa jeans gumman ;-)
KRAM!

OddStyle.dk sa...

Det var da herligt :-) jeg er også vild med det rosa til til... :-)) Stort kram og dejlig dag

Therese sa...

Lät som en härlig dag! :) Och vilken fin outfit! :)
Ha en fin onsdag!
Kram

Marie sa...

Snygg outfit och snyggt skal =D

johanna-modemamma sa...

Låter som en kul dag.
Vad fin du är Malin.
Alltid lika välklädd och snygg.
Stor kram!!!