tisdag 4 december 2012

Bak och fix..

Jag har hunnit med lite mer än bara plugg idag! Så skönt!!;)
Har letat som en galning efter en speciell sorts julstjärna på ekfot. Vi har tre, dock har en gått i sönder. Så nu finns det bara två och dom lyser olika färger. En har mer vitt kallt ljus och den andra mer orange ljus.. Det är precis samma sort men köpt olika år! Hur som helst så visade det sig vara omöjligt att få tag i. Så nu är jag både arg och ledsen.. Det ser jättekonstigt ut i fönstret. Och jag är inte sugen på att köpa tre nya, speciellt inte då jag inte hittat nån sort som varit särskilt snygg. Problem! Haha!

Just nu: håller jag på och bakar.. Eller ja, det är inne i ugnen. Vad får ni snart veta;)! Hoppas det blir bra!!







2 kommentarer:

Jenny sa...

Men gud så irriterande att de har två olika sorters ljus!!

Vad är det för spännande du har bakat? Lussebullar? ;-)

Annika Soulcityguide sa...

Så snygg du är idag Malin! Vad mysigt att julbaka :)
Kram kram!