tisdag 20 november 2012

This is me!









12 kommentarer:

Johanna-modemamma sa...

Men vad fin du är!!!
Vilken fantastisk fläta, vad tjockt hår du har.
Super fin är du!!!!
Ha en härlig eftermiddag.
Kram kram!!

Felicia sa...

Finis! Gillar din fläta! Kram!

Annika Soulcityguide sa...

Så söt du är, gillar din leopardhalsduk men framför allt fiskbensflätan! Jag försöker lära mig men har inte fått koll på det än...
Kram fina du!

Jenna - Stockholmsmamma till två sa...

Så fin! Och så fin fläta :)

Annika A sa...

Vilken fin outfit och fläta! :)
Kram!

Sevve sa...

3000-5000 läsare varje dag, just nu har jag börjat med att länka en läsare VARJE dag framöver, och ska även fixa tävlingar pågrund av att jag inte har något att skriv aom, så de kommer vara en blogg för LÄSARE (mina läsare)

puss på dig, hoppas du vill delta!

Linda sa...

Snyggt, flätan funkar alltid, speciellt vid en bad hair day ;)

Therese sa...

Åhh, vad fin fiskbensfläta! Jag försökte igår jag med att göra en sån faktiskt(hihi) fast på sidan. Men det blev inte alls bra!
Kram kram!

Lisa sa...

Tjusiga Malin :) jätte fint! Älskar din sjal

kram

Emma says sa...

Fina flätan!

Jenny sa...

Flätan är hur fin som helst!

Malin Aurora sa...

Åh vilken tjusig fläta!