fredag 6 april 2012

Två dagar!!

Igår var jag hemma hos Linda och hälsade på!! Det var sååå mysigt. Vi fikade ute och mös med Olivia! Jag fick se en video och bilder på det blivande huset! Jag tror det kommer bli helt perfekt! Härlig tid att flytta in också, på sommaren!!:)
Efter besöket hos Linda så körde jag ner till pappa och Mille. Vi åt grillat och kollade på tv! Vid tio kunde jag inte hålla ögonen öppna mer haha!!

Idag körde jag och Mille till burlövs center. Fikade och tittade i butikerna. Utan att Linda visste var vi var så skrev hon ett sms att dom skulle till burlövs center. Perfekt ju! Det blev en träffa och fika till idag!!;) Mille blev ju lycklig över att fått träffa Olivia igen!!

Nu är jag hemma igen. Ska snart ut i regnet och hämta thaimat. Orkar verkligen inte laga något..

Inga kommentarer: