onsdag 2 november 2011

Hallå alla glada!

Både igår och idag har jag legat hemma i feber och förkyldning. Uh så jäkla trist! Trodde det skulle kännas bra idag men där hade jag fel. Det känns som om huvudet ska sprängas. Jag som aldrig brukar ha huvudvärk..

På tal om något annat, vår datasladd gick ju isönder för ett bra tag sedan. Den har varit tejpad några veckor innan jag kom iväg till stan för att köpa en ny. Det visade sig att den nya sladden funkade inte!!! 500kr.. Men jag kunde lämna tillbaka den sån tur var.
Meeen i helgen då har vi fixat så vi får både en ny sladd och nytt batteri. Den kommer ju bli som ny, förhoppningsvis.. Anledningen till att jag skriver om detta är för att jag kan ju inte blogga normalt. Jag kan nämligen inte lägga in bilder på datan jag sitter vid nu. Och det är ju inte så kul att blogga utan bilder! Enligt mig!

Inga kommentarer: