onsdag 5 oktober 2011

Kung för en helg..

I fredags slutade jag tidigt. Jag mötte upp Mille i stan vid 14 tiden. Vi käkade lunch och tittade i affärer. Jag hade ju just fått lön så man blir ju lite galen=) Haha verkligen Magnus Uggla "kung för en dag"!
Runt 17 tiden ringde Karolina och även hon var sugen på att komma in till stan. Så det gjorde hon. När vi var klara med shoppingen så blev det ett glas vin på Friday´s för att fira helg!!=) Kvällen avslutades hemma hos mig med snack, vin och satc!!
På lördagen tog jag en lång sovmorgon. Såå härligt efter att ha varit vaken nästan ett dygn. På kvällen lagade vi super god carnitas, som sagt! Vi kollade på film och somnade båda i soffan.
Efter en stor frukost på söndagen traskade jag och Marcus in till stan för att kolla lite och framför allt köpa en latte=)
I måndags slutade jag redan ett och hade då bestämt träff med Karolina. Vi cyklade in till Rosegarden och käkade lunch! Gott!!

 Lördag!
 Såå fint väder.


 Mat på g..
 Söndag!
 Det blev en halsduk på Ralph Lauren.
 Ny pälsväst.

 Lunchbuffe på rosegarden. Börjar alltid med sushi.
Just nu: Tvättar vi! Jag springer upp och ner i mina långa minnetonka=)

Inga kommentarer: