söndag 14 augusti 2011

Min helg.

I fredags skulle Mille komma på besök. Jag mötte upp henne vid kronprinsen med mat i högsta hugg! Vi gick hem till mig, käkade, drack vin och letade efter kläder hon skulle använda på lördagen. Vi blev sedan inbjudna till Jannice. Det blev en riktig förfest där hemma. Jag, Mille, Jannice, Marcus, Sebbe, Lucas och Ullerud. När alla var pigga och glada tog vi en taxi till Skeppsbron. Där blev det dans natten lång.
På lördagen tog vi det lugnt här hemma. Marcus lagade supergod mat och gjorde irish coffee till efterrätt.
Idag har jag varit och spanat födelsedags presenter i stan, små städat här hemma och gått en promenad för att hämta hem min cykel.

 Fredag.
 La till en sjal innan jag skulle gå.
 Irish coffee.
 Dagens.

Här har vi den slutgiltliga looken till bröllopet på lördag! +en guldig kuvertväska.

1 kommentar: