söndag 5 september 2010

Min helg.

Min helg har varit superbra!! I fredags när jag slutade jobb satte jag mig på bussen till sta för att träffa Mille. Vi käkade en välbehövlig potatis på grafitti. Sen kollade vi runt och det blev lite shopping. På kvällen hade jag och Marcus myskväll, åt god middag och drack vin. Kollade lite på tv tills vi blev helt övertrötta. På lördagen kom Marcus föräldrar på en kopp kaffe, sen åkte vi ner till Höllviken. Jag blev avsläppt i Skanör hos pappa. Jag och Mille bestämde oss då för att ta en tripp till Mobilia (var annars?) Där blev det en god lördagsfika. På kvällen blev det filmtittande, djävulen bar prada!=) En bra helg helt enkelt. Nu ska jag göra en sen frukost. Sen vet jag inte vad som händer idag!
Köpte en tröja när jag var med Linda i stan i torsdags.
Fredags.


Mmm, potatis med kyckling.

Jag köpte en lexington handduk.

En sjal på rea.
Såhär såg jag ut igår.

Mille.

Det blev stor cappucino och hallonmuffin.

Inga kommentarer: