fredag 6 augusti 2010

Vilken dag!

Vilken dag jag har haft!! Först jobbat själv till tre då han dök upp (när alla kunder gått hem=), sen åkte jag en sväng hem till pappa. Det var meningen att jag skulle lämna bilen men det slutade med att jag lånar den till måndag. Från pappa åkte jag och till Mobilia, där skulle jag köpa en bok till Marcus och kolla lite! Blev chockad över hur mycket nytt det har kommit in. Då jag hade en jäkla skoskav så kunde jag inte motstå att köpa ett par ballerina på H&M för 99kr. Efter mobilia bar det áv hemåt. Väl hemma skulle jag måla ett lager i sovrummet, sen blev det pyttipanna till mat! Och nu sitter jag nyduschad och helt slut framför tv:n. Väntar på Marcus som är ute och fiskar.=)
Imorgon blir det stan med syrran!
Jag. Skorna jag slog till på.

Inga kommentarer: