torsdag 12 mars 2009

Har blivit en jäkel på att läsa böcker=)

Har nu läst ut boken jag fick låna av mamma. Nynnes dagbok 1. Jätte bra tycker jag, man kan inte sluta läsa, spännande. Hon påminner om Bridget Jones. Gillar man Bridget Jones så gillar man Nynne. Ska läsa tvåan också, mamma sa hon hade den med.

Just nu sitter jag framför datorn och tv:n med en kopp kaffe. Marcus är och tränar men kommer snart hit igen. Funderar verkligen på att rensa ut garderoben, den är verkligen överfull, får inte plats med allt. Så till slut bara megar jag in det och allt blir skrynkligt, irriterande. Men jag känner inte alls för att fixa det, hehe.

Mikaela är nere i Höllviken, jag fick ett sms om att vi skulle ses imorron och äta middag förmodligen. Låter ju kul. Var svin länge sen, som vanligt!=)


Dagens val av klädsel.

Inga kommentarer: